برگشت یا تعویض محصول ؟!
تعویض محصول
در فروشگاه اینترنتی قیمت تشک امکان تعویض محصول خریداری شده با هر محصول از هر برندی امکانپذیر است اما به دلیل ماهیت بهداشتی بودن کالای خواب، تنها پذیرفتن برگشت محصولاتی که پلمپ و بسته بندی آنها دست نخورده باشد تا 48 ساعت پس از خرید امکانپذیر است. بدیهی است در موقع تحویل محصول، باید پلمپ و بسته بندی مطابق شرکت تحویل مشتریان شود.
در درصورت پیشامد خطا از جمله در انتخاب سایز و ... و باز شدن پلمپ تشک میبایست با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید. با هماهنگی با شرکت تولید کننده و اخذ هزینه حمل، تعویض رویهها و پلمپ مجدد در صورت امکان هرگونه خدمات را وظیفه خود میدانیم.
برگشت محصول:
درصورت وجود مشکل در بسته بندی محصول و شکل ظاهری در هنگام تحویل محصول، میتوانید از حامل درخواست برگشت و جایگزینی با محصول سالم را داشته باشید بدیهی است در این شرایط زمان تحویل ممکن است ساعاتی به تعویق بیافتند.
در صورت اینکه از خرید خود پشیمان شدهاید یا هر دلیل دیگری، در صورت باز نشدن و باز نشدن پلمپ، تا 48 ساعت پس از تحویل محصول میبایست با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا اقدامات لازم صورت پذیرد. با پرداخت هزینههای حمل، محصول را میتوانید برگردانده و ظرف 48 ساعت مبلغ عودت داده میشود. بدیهی است در صورت عدم پرداخت هزینههای حمل، قیمت تشک خود را محق میداند قبل از عودت وجه، هزینههای حمل را کسر و سپس باقیمانده را به حساب واریز نماید. همچنین طبق قوانین از حسابی که پرداخت انجام شده است برای واریز وجه استفاده خواهد شد و هیچ حساب دیگری قابل قبول نیست.